Home

Heta

Nakit, kao grupa proizvoda koja logično i prirodno nadopunjuje asortiman satova svakog poznatog modnog branda, postao je dio portfolia Heta d.o.o. sredinom 2001. godine. Kako portfolio brandova nakita obuhvaća samo modne brandove odnosno brandove sa potpisom, Heta d.o.o. nikada nije distribuirala nakit u izvornom obliku (zlatni ili srebrni nakit po "gramaži"). Uvodeći asortiman srebrnog nakita satnih brandova iz tada već uhodanih zastupništva Heta s vremenom širi poslovanje nakitom na grupacije i brandove koji nisu usko povezani sa proizvodnjom satova te u Hrvatsku dovodi brandove poput Kenzo, Ted Lapidus, Baldinini... ali i nakita koji nisu povezani sa plemenitim metalima poput nevjerojatno uspješnog branda Oliver Weber.

Oliver Weber bižuterija sa Swarovski kristalima i njegov uspjeh na tržištu definitivno dokazuje kako se Heta postupnom evolucijom iz satne približava industriji modnog akcesoara u cjelini sa jasnim razvojnim planovima i idejama na tome polju.

Copyright © 2017 • www.heta.hr • All rights reserved • Standardni web